Całkowicie nowy Hyundai KONA, opracowany w celu ograniczenia emisji bez zmniejszania przyjemności z jazdy, oferuje najszerszą gamę układów napędowych w segmencie. W tym także napęd hybrydowy z silnikiem 1.6 GDI.
Hybrid
Czempion napędów hybrydowych.
Nowy Hyundai KONA Hybrid wyposażony jest w napęd, który łączy w sobie dynamikę i mistrzowską wydajność paliwową. Połączenie silnika benzynowego i elektrycznego sprawia, że nie musisz ładować akumulatora lub zmieniać swoich nawyków związanych z jazdą.
Kliknij, aby odtworzyćKliknij, aby odtworzyćWróć do początku
Moc hybrydy.
Silnik benzynowy 1.6 GDI i elektryczny (141 KM/104 kW) współpracują ze sobą, zapewniając świetne osiągi.
Wysoki moment obrotowy.
Silnik elektryczny 43 KM oferuje wysoki moment obrotowy, wydajność i dynamiczne przyspieszenie.
Dynamiczne przyspieszenie.
Nowy Hyundai KONA Hybrid przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 10,9 sekundy.
Przepływ energii.
Zależnie od warunków jazdy KONA Hybrid niezauważalnie przełącza napęd między silnikiem benzynowym i elektrycznym. System hamowania rekuperacyjnego ładuje akumulator wykorzystując silnik elektryczny do hamowania. Energia zmagazynowana w akumulatorze może zasilać silnik elektryczny podczas przyspieszania, jazdy pod górę lub z małą prędkością. Złożony przepływ energii pokazano na poniższych animacjach.
Kliknij, aby odtworzyćKliknij, aby odtworzyćWróć do początku
Ruszanie / mała prędkość.
Podczas ruszania lub jazdy z małą prędkością energia elektryczna zgromadzona w akumulatorze zasila silnik elektryczny, który napędza KONĘ Hybrid.
1
Kliknij, aby odtworzyćKliknij, aby odtworzyćWróć do początku
Przyspieszanie / jazda pod górę.
Podczas gwałtownego przyspieszania lub jazdy pod górę, silnik elektryczny i silnik benzynowy pracują równolegle, aby zmaksymalizować osiągi i zminimalizować zużycie paliwa.
1
Kliknij, aby odtworzyćKliknij, aby odtworzyćWróć do początku
Stała prędkość.
Podczas jazdy ze stałą prędkością moc jest dostarczana przez silnik benzynowy lub silnik elektryczny, w zależności od tego, który jest najbardziej energooszczędny w danej sytuacji.
1
Kliknij, aby odtworzyćKliknij, aby odtworzyćWróć do początku
Zwalnianie / jazda w dół.
System hamowania rekuperacyjnego ładuje akumulator wykorzystując silnik elektryczny do hamowania. Podczas zwalniania lub jazdy w dół generowana energia jest magazynowana w akumulatorze.
1
Kliknij, aby odtworzyćKliknij, aby odtworzyćWróć do początku
Hamowanie rekuperacyjne.
Podczas zwalniania (np. przy hamowaniu lub podczas jazdy w dół) silnik elektryczny działa jak generator i zamienia energię kinetyczną na energię elektryczną, która jest następnie magazynowana w akumulatorze i wykorzystywana do zasilania silnika elektrycznego.
1
Poznaj wszystkie oblicza modelu KONA
Hyundai KONA Electric
Starannie dobrane komponenty układu napędowego KONA Electric zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić doskonałe właściwości jezdne, szybkie ładowanie i większy zasięg jazdy.